onsdag 30 juni 2010

Köksdrömmar...

Vad skall man göra utan drömmar? Jag har hittat en konkursförsäljning i Stockholm där konkursförvaltaren säljer ett Lidhult kök. I mina drömmar köper vi köket till en löjligt bra peng och installerar det hemma. Köket finns det för övrigt inte en chans att vi gör ens i år / vi har inte kommit överens om vilken typ av kök det skall vara / vi har ingen färdig planlösning / etc etc!

Köket ser ut så här som nedan och med mycket fantasi så passar de olika delarna in hemma hos oss.


Färgen är rätt(ljusgrå), spishällen fel(jag helst vill ha en fristående gasspis), glasdörrarna går bort(går att göra om till täckta dörrar med speglar som övriga luckor), kaklet är för mycket(följer ändå inte med så vi kan hitta ett eget kakel som vi vill ha, en köksö har vi inte plats för(enheterna i köksön placeras på andra ställen i köket och så blir det en ny måttbeställd bänkskiva).

Jag har ingen aning om dimensionerna på köket men i mina drömmar passar det perfekt och kostar nästan gratis! Håll tummarna för att det inte är sålt och att konkursförvaltaren har bråttom att sälja det till just oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar